نرم افزار متن
معنی را از طریق رنگ با تعداد انگشت شماری از کلاسهای ابزارهای تأکید انتقال دهید. اینها همچنین ممکن است به لینکها اعمال شوند و در حوادث مشابه همانند سبکهای پیشفرض پیش فرض ما تاریک میشوند..
مثال | کلاس | قطعه |
---|---|---|
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ |
.text-muted |
|
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ |
.text-primary |
|
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ |
.text-success |
|
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ |
.text-info |
|
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ |
.text-warning |
|
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ |
.text-danger |
|
کلاس های رنگ متن متنی، به راحتی پس زمینه یک عنصر را برای هر کلاس متنی تنظیم می کند. اجزاء لنگر در حوادث تار می کنند، درست مثل کلاس های متن.
مثال | کلاس | قطعه |
---|---|---|
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ | .bg-primary |
|
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ. | .bg-success |
|
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ | .bg-info |
|
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ | .bg-warning |
|
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ | .bg-danger |
|
متن را به راحتی به اجزاء با کلاس های ترازبندی متن متصل کنید.
مثال | کلاس | قطعه |
---|---|---|
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد |
.text-justify |
|
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم |
.text-nowrap |
|
برای چپ، راست و هماهنگی مرکز، کلاس های پاسخگو در دسترس هستند که با استفاده از همان نقاط بازپرداخت عرض نمایش به عنوان سیستم شبکه استفاده می شود.
مثال | کلاس | قطعه |
---|---|---|
متن تراز چپ در تمام اندازه های نمای دید. |
.text-left |
|
متن تراز وسط در تمام اندازه های نمایش پرونده. |
.text-center |
|
متن راست راست در تمام اندازه های نمایش. |
.text-right |
|
متن را در اجزاء با کلاس های سرمایه گذاری متن تبدیل کنید.
توجه داشته باشید که چگونهtext-capitalize
تنها حرف اول هر کلمه را تغییر می دهد، و حروف هر حرف دیگری را تحت تاثیر قرار نمی دهد.
مثال | کلاس | قطعه |
---|---|---|
متن کوچکتر |
.text-lowercase |
|
متن بزرگتر |
.text-uppercase |
|
همه ی متن با حروف بزرگ |
.text-capitalize |
|
اندازه فونت
Convex Admin ارائه فونت کلاس های بزرگ و کوچک برای کلاس تغییر اندازه فونت.
مثال | کلاس | قطعه |
---|---|---|
اندازه متن بزرگ |
.font-large-3
|
|
اندازه متن بزرگ |
.font-large-2
|
|
اندازه متن بزرگ |
.font-large-1
|
|
اندازه متن متوسط |
.font-medium-3
|
|
اندازه متن متوسط |
.font-medium-2
|
|
اندازه متن متوسط |
.font-medium-1
|
|
اندازه متن پایه عادی |
N/A |
|
اندازه متن کوچک |
.font-small-3
|
|
اندازه متن کوچک |
.font-small-2
|
|
اندازه متن کوچک |
.font-small-1
|
|
وزن فونت
Convex Admin ارائه کلاس وزن فونت.text-bold-{weight}
, جایی که{weight} value can be 100,200 ... 900.
مثال | کلاس | قطعه |
---|---|---|
وزن قلم 300 |
.text-bold-300 |
|
وزن قلم 400 |
.text-bold-400 |
|
وزن قلم 600 |
.text-bold-600 |
|
وزن قلم 700 |
.text-bold-700 |
|
عناصر متن درونی
یک ظاهر طراحی شده برای عناصر HTML5 معمولی درون خطی.
علامت
و .small
کلاس ها هستند
همچنین برای اعمال همان سبک ها نیز موجود است <mark>
و
<small>
در حالی که اجتناب از پیامدهای معنایی ناخواسته ای که برچسب ها به وجود می آورند.
در حالی که در بالا نشان داده نمی شود، برای استفاده راحت باشید<b>
و<i>
در HTML5<b>
به معنای برجسته کردن کلمات یا عبارات بدون است
انتقال اهمیت اضافی در حالی که <i>
عمدتا برای
صدا، شرایط فنی و غیره
مثال | قطعه |
---|---|
شما می توانید از برچسب علامت به متن برجسته استفاده کنید. |
|
|
|
|
|
این خط از متن به معنای آن است که علاوه بر سند نیز در نظر گرفته شود. |
|
این خط متن به صورت زیر نشان داده می شود |
|
این خط از متن به عنوان چاپ خوب در نظر گرفته شده است. |
|
این خط به عنوان متن پررنگ ارائه شده است. |
|
این خط به صورت متن کلاسیک ارائه شده است. |
|
نمونه اختصار |
|
نمونه HTML عنوان. |
|
y = m x + b |
|
ویرایش تنظیمات، را فشار دهید ctrl + , |
|
این متن به عنوان خروجی نمونه از یک برنامه کامپیوتری رفتار می شود. |
|
قطعه کد درون خطی
|
|